Fascination

Jag kan inte släppa hur cute en kille får vara. Han är seriöst min nya "kändiscrush". Hihi, jag tror jag snodde det där ordet av Jo, men det är så fint, önskar det hette crush på svenska också, orka säga förälskelse, det är alldeles för långt. Crush, det ultimata ordet, eller det finns typ en miljon engelska ord som jag önskar skulle ingå i de svenska språket, fast det kanske har något att göra med att jag önskar att jag var engelsk, att jag bodde i Calfiforna, typ Orange County eller något, det ser alltid så coolt ut. Hihihi, men jag får hoppas att min daddy blir befodrad och typ blir chef i californa för deras skobolag, det skulle vara det coolaste. Jag skulle inte tveka en sekund över att följa med eller inte. Cali here i come..

I alla fall så var meningen med det här inlägget att jag ville att alla skulle ta en titt på Alphabeat och bara se hur söt Anders är och sen bara höra hur galet bra de är, jag mår så bra när jag hör den låten, sen är ju även de andra låtarna bra, men fascination klår allt.

xoxo ♥

Kommentarer
Postat av: J.

Du får låna det om du vill :P :]
Helt gratis :O

2008-04-08 @ 08:18:49
URL: http://jeweljo.blogg.se
Postat av: Anonym

hur hade det varit då om jag satt mig på andra sidan? jag var inte först in i klassrummet..

2008-04-09 @ 08:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0