Glassigt

Jag vaknar upp, ah, solen skiner igen
dags för mig att gitta från lägenheten
men först alltid en dusch inte lukta usch det står högt i kurs
för det är GLASSSIIIIIIGT

När det är sommarlov och du håller hov är det GLASSSIIIIGT

Jag vill ha sommarlov, nueee.

Vicky fyllde år igår utan att säga något, jag känner mig sådär lagom dum. Jag glömde bort min väns födelsedag (fast jag visste inte ens om den). Vi ska i alla fall hitta på något någon dag bara för att lindra smärtan från att typ alla hade glömt bort.

I onsdags var jag på 8mus konsert, de var riktigt bra sångmässigt men seriöst så ägde min f.d klass ut dom musikmässigt. Sen hade vi mkt mkt bättre konferencié, vi började ju i alla fall inte prata när vi inte ens kommit fram till micken, jag störde ihjäl mig på det. Jag hörde aldrig de första orden de sa. Sen hon som pratade mest såg drogad ut. Hihi, det var skoj. Min kusin var iaf sjukt cool när han sjöng mustang sally, hahah.. Sötaste..
PUSS PÅDE ♥

Jag saknar min f.d-klass och en person speciellt.....

xoxo


Kommentarer
Postat av: sanna

Ja, jämför typ våran right now med deras sista låt... Jag tror inte ens att jag lyssnade på den låten, pratade med hampus då eller nått. Men dom hade bra sångaré...Så härlig din kusin är! who is the person? =]

2008-04-18 @ 15:18:15
URL: http://www.stmr.blogg.se
Postat av: Anonym

var arvid bra? :)
/din andra kusin

2008-04-23 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0