Ice cream

Ice cream makes me loose controll!

Iaf nästan... hahaha

Sitter och väntar spänt på att sytycd ska börja om, de var bra, men inget att jämföra med usas sytycd, det var lite sad. Men men, vad ska man göra, vi är Sverige kanske är noobiesarna medan amerikanarna är eliten. Koregrafierna är inte ens i närheten så coola som i usa. Hahah, gud vad jag klagar, men thats mee.

Jag har aldrig skrivit så här många inlägg som jag gjort idag. Har haft värsta skrivar "cravings". Hehe, så då skriver man för att bli av med den. Just nu har jag cravings för lite mer glass, men jag tror jag ska låta bli.
Jag tänkte skriva lite om teveserien The O.C, jag har sett precis alla avsnitt, det är faktiskt den enda serien som jag sett alla säsonger av och alla avsnitt, tro det eller ej. Nu har det börjat om igen på tv och de är väl på säsong tre tror jag och från början började jag se på den för att liksom nostalgi följa den, men jag upptäckte ganska snabbt att jag fortfarande kom ihåg precis vad som hände och att jag inte alls tyckte de var bra, så jag såg inte på det, förrän idag. Det var de avsnittet då Seth och Summer blir tsm igen. Ett av de bästa enligt mig. Åh gud så bra det är, jag älskar Adam Brody, finns det en bättre skådis lr? I alla fall så passar han så fruktansvärt bra i rollen som Seth Cohen, klockren, underbar och den sötaste/snyggaste och härligaste människan på denna jord, enligt mig. I alla fall som Seth Cohen, hihihi. Sen drömmer jag mig alltid bort och önskar jag skulle få spela Marissa bara för att få ha hennes kläder, hon har ALLTID snygga kläder i den där serien. Klänningen hon hade på balen, OMFG, jag ska lätt sy upp en sån till min bal. Gosh..
Nej nu ska jag sluta nostalgera i O.C (HAHAH, kan man säga nostalgera?)

BTW jag ska klippa mig imorn, GAAAH... Fast jag litar på min frisör. Önska mig lycka till

xoxo

Kommentarer
Postat av: Tova

tyvärr.. har den bara på vhs.
Om jag någon gång skulle bli äckligt förmögen skulle jag köpa alla disney-dvder!!!!

2008-04-10 @ 21:39:34
URL: http://tov.blogg.se
Postat av: Sanna

Lycka till! :)Det blir nog hur snyggt som helst!

....tack :) Jag har aldrig riktigt fattat hur du kan tycka det är kul att leka med ps, men det är ju svinskoj!! Sov gott :)

2008-04-10 @ 23:07:03
URL: http://www.stmr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0