Run

Vaknade klockan 9.35 idag, 10min innan min klocka skulle ringa. Jag älskar när det händer, för allvarlig talat är jue att vakna av en väckarklocka bland det jobbigaste man kan göra. Det är mycket bättre att vakna av sig självt, eller att någon väcker en, försiktigt. Inte typ skriker eller kommer inte och typ ruskar om en tills man vaknar. Fy och blä och usch.

Jag vet inte varför jag klev upp och gick ner när jag ändå inte skulle äta frukost, men det gjorde jag. Satte mig bara vid matbordet, och satt där. Hahah, så himla mobbad. I alla fall så började jag läsa tidningen, vilket jag gör kanske 1 gång per vecka, och då läser jag bara ung sidorna och serierna, det enda som är bra. Efter jag läst tidningen vaknade min syster, jag gick upp igen, hon gick ner. Satte på tvn på rummet istället och la mig igen. Top ten at ten började jue. Hihi, det var ganska bra idag faktiskt. Temat var boys. Första låten Gnarls Barkley med Run. Den var väl bra. Mycket färger, ungefär som Alphabeats video. Fick lust att göra om bloggen igen, men vet fortfarande inte vilka färger jag ska ta. Får se om jag kan komma på det senare.
Justin Timberlake var med i run videon, han introducerade den, han såg bra ut som vanligt, fast lite nördig. Jag tror temat på själva videon var typ 80-talet eller senare, jag är sämst på sånt där med årtal. Men det årtalet då det var mycket färg och "over-the-top".

Nu har jag spanska, och jag arbetar ingenting, för våran lärare bara sprang iväg och hade individuella samtal med någon så jag och Tovis kan inte arbeta med vårat projekt om kungafamiljen för vi behöver hjälp. Tova pluggar seterra och jag skriver bloggen. Hihi, vilket spanska lektion.

xoxo ♥ (älskar det där lilla hjärtat, det är så sött)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Börjar du alltid sent eller? Tycker alltid att du skriver om top ten at ten :P Fast jag började också sent idag :) fem över ett! Estupendo!

2008-04-08 @ 22:13:18
URL: http://www.stmr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0