Sunday Bloody Sunday

Jag hatar söndagar. Jag trodde att det skulle bli bättre när jag slutade simma, för jag hatade söndagspassen. Men jag hatar fortfarande söndagar. Man har typ ångest, man blir deprimerad och man bråkar lättare med andra.

My har blivit galet bra på Photoshop, ni ska se bilden hon gjort på mig. Naaaw

Jag har inget att skriva, för jag måste snart fara å jobba och jag är sååååå otaggad. Jag orkar inte med barnen, jag kommer nog vara värsta sträng idag. Det är så jobbigt att jobba när man vet att man ska jobba med samma sak imorgon...

Men men, vad gör man inte för pengarna

xoxo

Kommentarer
Postat av: My

Heheh, kolla in min blogg nu :)

2008-04-06 @ 21:37:56
URL: http://mycreative.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0