Take the test

Kom just ut ifrån skrivsalen, har haft  nationella prov i engelska skrivning. Inte så svårt ämne, jag tror det gick bra. Men jag vågar aldrig säga något, för när jag själv tycker att det gick bra då blir det bara ett G.

Vi hade balett idag på gympan, det var hur roligt som helst, men jätte jätte jätte jobbigt, för jag stod precis i solen och så hade jag på mig svarta kläder, fy fan säger jag bara. Tänk dig balett i en bastu, urscha.

DET ÄR 17 GRADER I SOLEN IDAG, SNART ÄR DET SOOOOOMMAR, WIIIIEEEEEEEEEE

Jag har inte så mycket mer att säga förrutom att jag ska leka på ps nuuuue

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sanna

Urk nationella! Det gick typ inge bra för mig, jag kan ju inte prata engelska har jag kommit på... Jag skrev om london :P VERANO VERANO Y SOL
Ville sitta brevid dig med!! Ja, det måste vi göra

2008-04-17 @ 15:47:59
URL: http://www.stmr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0