Absolutely zero

Såja, nu var bloggen fin och ny igen. Vi kan väl låtsas som om det är en helt nyfödd blogg istället för "bara" en renoverad.

Med en ny blogg kommer nya rutiner:

- I början på varje ny månad kommer en lista på aktuella konserter (i sverige)
- En filmrecension per vecka (jag kommer bara recensera bra filmer)
- Dagens låt!!!



Jag är i desperate need av ett jobb. Jag har slutat som simskoleledare vilket var ganska dumt gjort eftersom jag behöver pengar mer än jag brukar behöva pengar det här halvåret. Jag har redan planerat en sthlm-resa som inkluderar "crazy" shopping och en konsert, en till konsert, och en utlandsresa i slutet av året. Vem vet mer vad jag ska göra! Det här kan bara sluta dåligt. Som tur är ska min fina vän lägga ett gott ord om mig på hennes familjs restaurang, men det är tveksamt eftersom de egentligen inte behöver mer personal. Så jag har en back-up som inkluderar ett cv och en Fanny som springer runt och delar ut det på olika arbeten. Jag har ioförsig ett inofficiellt jobb hos min vati men nu har ju skolan börjat så jag kan inte jobba på dagarna. Men jag ska säga till honom att jag kan hjälpa till typ närsomhelst någon helg ifall det är nått skitgöra som de egentligen inte orkar göra själva. Jag får ju för fasiken jobba med skor, vem säger nej till det??

Jag har nu börjat i tvåan på gymnasiet.. Jippi!! bara 2 år kvar totalt av ALLA år i skolan. Det känns mycket bra måste jag säga. Igår hade vi aktiviteter med de nya ettorna. Det var faktiskt ganska roligt, inte alls som när jag gick i ettan. Vi skulle bygga en kulbana och få kulan att stanna inom en 15x15 cm stor area utanför själva banans område. Vi lyckades efter flera försök, jag tyckte våran grupp hade coolast design (NOT). Sen skulle vi göra en liten sketch och bryta mot en samhällsnorm, vi fick e buss-situation där jag och mickan trängde oss före två gamlingar och snodde de sista platserna i bussen. Det var roligt !!

Jag träffade Jo för sista gången på typ ett år eller om jag har tur bara på ett halvår igår, det var tragiskt. Kommer sakna henne, helst hennes alldeles egna besattheter som byts lite då och då.

Never forget that your living my dream sweetie !!!!!

Dags för dagens låt: 

Crush - Gavin Degraw

"I want to
I need to
I have to
have you...
"

Remember, somethings never change:
xoxo

Kommentarer
Postat av: tova.

jag älskar din header!!!! och det är en jättefin och cool bakgrund!

2008-08-23 @ 22:21:41
Postat av: Petra

Du behövs på simskolan om du vill.. men vi är två, vill ha ett annat jobb. Nice design btw :)

2008-08-24 @ 14:38:10
URL: http://shockwaves.blogg.se/
Postat av: Emmy

jag tror ju knapast att du få ett nej om du skulle vilja komma tillbaka till simhallen! det är en sak som är säker men dte är ju inte så säkert att du villkomma tebax!

2008-08-24 @ 15:38:00
URL: http://tymme.blogg.se/
Postat av: Sanna

niiice design! :D Headern var cool!

2008-08-24 @ 17:04:45
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: myyyysan

asså jag måste bara säga att det var ganska drygt att läsa mot bakgrunden. hahah, men annars var det ju snyggt :D

2008-08-24 @ 18:42:18
Postat av: J.

Hej du. Bloggen blev ju assnygg. Smokin'. KRAMAR

2008-08-24 @ 20:24:40
URL: http://madebyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0