I´m back

Nu har jag inte skrivit på ett tag och jag har verkligen funderat över om jag ska radera bloggen eller inte. Jag ska inte radera den, men om ett tag kommer en "total makeover" ske. För, lets be serious, min blogg ser förjävlig ut.

Men orsaken till att jag skriver nu är för att jag nyss såg en film som heter In the land of women och Kristen Stewart var med i den och alltså jag har verkligen inte gillat idén med att hon ska spela Bella Swan i Twilight. För hon var med i Into the Wild och då hade hon den sämsta rollen ever, men nu, i In the land of women spelade hon en jätte bra roll och nu längtar jag så sjukt mkt till Twilight filmen kommer ut. Hon kommer passa perfekt som Bella. Och jag ser på MTV just nu och såg nyss en liten liten snutt av inspelningen av Twilight.. tyvärr varnar regissören för att fansen kommer bli besvikna eftersom de har varit tvungna att ta bort vissa scener som vi möjligen vill ha med. Men så är det ju alltid så man ska inte klaga. Sen känns det ioförsig som om jag redan sett filmen för att böckern är så sjukt bra, det är helt underbart. Nu längtar jag snart ihjäl mig efter fjärde boken Breaking dawn, den kommer vara sjukt nice tror jag, man fick nämligen läsa ett kapitel från den i slutet av Eclipse. ME LIKE!!

Så, nästa gång jag skriver kommer bloggen se annorlunda ut, kan jag lova...

"It´s time for a BIG makeover"

xoxo

Kommentarer
Postat av: tova.

twilight visas i sverige i mars! :O jag hatar sf för att de är sega.. den har ju världspremiär i december.

Åhh <33 eclipse!! don't spoil me ;) jag vill läsa den men har bestämt mig för att hålla ut till den svenska releasen..

2008-08-09 @ 23:47:10
Postat av: Zarah

Den har faktiskt inte världspremiär, jag tror att den har premiär i USA, Canada och möjligen England och/eller Australien men det fanns en petition för om de skulle ha en världspremiär men det var inte tillräckligt många som skrev på :(



6 mars! :D:D:D

2008-08-10 @ 11:17:43
URL: http://celloblues.blogspot.com
Postat av: tova.

men det är väl klart att den har en världspremiär? Bara att det är på flera ställen samtidigt x)



aw fanny<3 jag har saknat dina bloggkommentarer och dina blogginlägg :D:D

2008-08-10 @ 21:01:18
Postat av: My

hehehehhe jag vet vilken film du ska recensera härnäst? ;) he he

2008-08-11 @ 16:30:40
URL: http://mycreative.blogg.se/
Postat av: sanna

åh!! Jag läser boken nu... Helt sjukt bra! Har typ sträckläst den i två dagar!! Är i slutet, jag kan inte sluta läsa! Längtar också tills filmen :D mars var ju långt bort!!! Fast jag är rätt så van vid att vänta xD



Jag tkr visst att du har en snygg design!! Men blir kul att se hur den nya kommer att se ut :)

2008-08-11 @ 17:12:24
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: tova

8.30 börjar vi :)

2008-08-15 @ 22:29:09
Postat av: Anonym

Åh, nu blir du väl glad. Twilight tar halvblodsprinsens premiär dag. :/ Så den kommer den 21 november, kanske bra att det var den filmen som fick ta platsen men ändå! Hur kan WB göra så här mot mig!!!??! xD

2008-08-17 @ 11:50:53
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: tova.

haha du måste se det här! :D

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3119516.ab

2008-08-17 @ 21:06:48
Postat av: Emmy

Åhååå jag ser fram emot the big make over det blir kul att se vad du hittar på!!

2008-08-18 @ 15:12:46
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0