Just dance

Dans idag med skolan, har saknat det även om jag är sjukt osäker hela tiden och typ nervös för alla andra är så himla bra... Anyway, fick veta att vi inte ska ha någon street under hela året, alltså bara modern och jazz. På ett sätt huuuuuuur roligt som helst eftersom jag ÄLSKAR modern och jazz men också tråkigt för, street var också roligt även om jag typ aldrig våga ta ut det.. Fast, jag ska ju dansa dancehall som kvällskurs så det är väl lugnt antar jag!!

Idag på Fek lektionen blev vi GANSKA flum tror jag, asså, vem började snacka om nudister?? Var det du MYSAN??
Iaf så skrattade vi ganska mkt, det var skönt att känna att vi kommer nog ha ganska roligt det här året också..



Dagens låt:
Razorblade - The strokes

"Oh no, my feelings are more important than yours.
Oh, drop dead, I don't care, I won't worry.
Let it go. Your feelings are more important of course.
Ofcourse
"

Älskar den låten, ironin flööödar, just my style!!!!


xoxo


Kommentarer
Postat av: Emmy

HAHAHAHA nudister HAHAHAH

2008-08-26 @ 20:12:38
URL: http://tymme.blogg.se/
Postat av: tova.

jag tror det var lollo som började snacka om nudisterna! att hon sov över hos en kompis som sov naken :P

2008-08-26 @ 23:16:28
Postat av: My

det var ju du! men nästan... du sa till lollo att jag sover naken (vilket jag inte gör, om någon läser den här kommentaren HAHA) och då kom det uppp HAHA :D

2008-08-27 @ 17:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0