Tonight

Jag har inget speciellt att skriva så jag recenserar bara filmen och sen skiter jag i resten!

House of wax
Skriven av: Charles Belden, Chad Hayes & Carey Hayes
Regisserad av: Jaume Collet-Serra
Filmen handlar om sex vänner som ska åka och kolla på en match. Halvvägs framme bestämmer de sig för att övernatta. Dagen efter upptäcker Wade att en del från hans bil fattas och de  bestämmer sig för att leta upp närmaste mack. De hamnar i en till synes övergiven by där de hittar ett hus helt gjort av vax. De smyger in och upptäcker att vaxfigurerna ser nästan levande ut. De upptäcker snart att staden inte alls är övergiven utan att två bröder lever där och att vaxfigurerna inte alls är gjorda av vad de trodde från början.

HAHAHA jag döööör, jag är verkligen sämst på att beskriva filmer. Men jag måste ursäkta mig för att jag är verkligen inte taggad.. Men men. Filmen var bra men den platsar inte alls in på skräck, det var mer som ett riktigt spännande avsnitt av CSI.. Men den får 3F

Äsch, jag tror jag ska lägga ner bloggen snart!

xoxo

Kommentarer
Postat av: tov.

eller hur? den var inte alls så jätteläskig.

2008-08-03 @ 17:41:17
Postat av: sanna

nej gör inte det! Du är duktig :D man får alltid tips om bra filmer.. :)

2008-08-03 @ 23:33:58
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: my

ey, lägg inte ner bloggen ;) du kan ju bara ta bloggpauser lite då och då som jag tills du blir taggad igen ;)

2008-08-04 @ 11:12:46
URL: http://mycreative.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0