Mer Jul

Varning för Ego-inlägg

€Vart är snön egentligen? Det är bara 5 dagar kvar nu, jag vill ha snööööööööööööööööööööööööö
Jag orkar inge mer regn och slask och isiga vägar som gör att ens UGG's går sönder totalt och får en svart rand mitt på!
Men jag har tur som ska fira julen i boliden tsm med mormor och morfar, där är det alltid mycket snö under jul, så hoppas på det iår igen.

Just nu har jag cp-öga, jag tror jag har fått ett hårstrå runt hela ögat så om jag skulle mot förmodan få tag på det genomskinliga hårstrået så kommer jag känna hur det åker med ut bakifrån ögat.. USCH, det är äckligt!!

Jag hade inge spanska idag.. so sad, jag ville ha det, eller alltså jag hade spanska lektion men jag menar att jag ville ha mitt muntliga prov med jag måste göra det med SS och hon är aldrig däär.. så, jag lär väl aldrig få göra det! Ganska skönt men samtidigt dåligt får då kan hon inte riktigt bedömma mitt muntliga korrekt..

YEAY, imorn är det julavslutning och sen äre jullov, naaaaajs.

Jag ska upp klockan typ 6 imorn för att träna.. hehe i'm crazy i know, men någon gång måste man komma igång, varför inte nu säger jag! Kommer nog vara dödens men men, det är ju bara avslutningen på skolan så det gör nog inget.. Undrar ifall jag kommer orka hela passet eller om jag kommer måsta sluta, men mesa tror jag nog!!



You miss 100% of the chances you never take

Kommentarer
Postat av: Sanna

åh så där som du fick förut? På idrotten en gång? Det var läskit... Hoppas du har fått ut det! :/

2008-12-18 @ 22:35:16
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: mu

mesade du? din sate! (haha älskar att säga sate nu, det kommer från nissmördardikten)

2008-12-19 @ 15:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0