Bleeding Love

Jag är mest otaggad på friluftsdag imorgon. Måste ha med sig en hel massa grejer eftersom dansen börjar fem minuter efter att vi kommer hem från backen och då måste man springa men man kommer komma försent i alla fall, sen kommer jag nog vara pissed hela dansen för det inte är jazz. Jag är inte riktigt avslappnad på streeten, även om det är "coolare" att kunna. Men mamma lovade att jag kunde komma över till henne med alla grejer så jag slipper sitta på bussen med snowboardskor och täckbyxor, jag vet, ytligt men vad ska jag säga, jag vill ju inte ljuga. Jag är YTLIG, så nu har jag sagt det, men oftast bara när det gäller mig och killar. Förlåt.

Åh gudars vad jag saknar 9mu, den finaste klassen någonsin. Där fanns alla, där fanns mitt liv. Mina allra allra bästaste vänner och den bästaste stämningen med musik minst två gånger i veckan, vi fick spela bara vara inne i musiken, mobbad av alla andra klasser men som om vi brydde oss. Jag saknar er alla, var bara tvungen att skriva det, mer än någonsin den här veckan, och helst idag eftersom jag inte får fara till Agnäs med Hanna och Sanna, jag måste fara till Vindeln istället.

Nej, nu är det slut med deppet, jag ska tagga, JAG SKA JU FÖR FASEN FÅ ÅKA SNOWBOARD. Det är alltid nice.

PS. mitt tredje inlägg idag. Då har jag väl ändå kompenserat upp för igår. + Jag skrev det här inlägget till er 9mu (speciellt Hanna å Sanna)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Bea

Ha en bra kväll!

2008-02-19 @ 22:03:59
URL: http://bealou,blogg.se
Postat av: My

Jaa, 3 inlägg! "im like a prooud mama" :D jag ska inte fara till friluftsdagen och förmodligen inte till dansen heller så du vet :P

2008-02-19 @ 23:11:55
URL: http://cheer.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0