For reasons unknown

Jag vet inte ens varför jag öppnade min blogg för typ tjugonde gången idag, men jag kan bara inte låta den vara. Jag håller på att bli en sån där bloggnörd som sitter och bloggar helt för sig själv för ingen läser den ändå, men jag orkar inte bry mig. Här ska bloggas !!

Jag lyssnar på musik just nu, hur skulle mitt liv se ut utan musik??
- Det skulle inte finnas, jag har så himla många roliga minnen från olika artister och olika låtar, några exempel:

Papa don´t preach - Kelly Osbourne =  Första gången jag sjöng solo inför en publik med livemusik, dessutom på simhallen på Junior SM invigningen.

Simple Plan - Kopplar jag till hela 8:an, mysigaste året i mitt liv (hittills, har ju bara levt i 16 år)

Killing Tony - Industri Royal - Amplified iår med mysigaste tjejerna, det var världens bästa stämning, och jag tror aldrig jag tafsat så mycket på en sångare förrut (men vad ska jag säga, han bad om det)

Känn ingen sorg för mig göteborg - Håkan Hellström - Åh gud snälla ta mig tillbaka, jag tror det var när jag var 14 men jag vet inte riktigt, men i alla fall så var jag med Nina på Umeå Open och såg Håkan Hellström, och när han sjöng känn ingen sorg för mig göteborg sjöng hela 3000 personer med och när han kom till frasen "..för jag var nere men uppe på fem.." då höll hela idun upp handen, gosh, i fell in love that night

Long before rock´n´roll - Mando Diao - Skolavslutningskvällen när vi hade våran konsert på stan, det var bland det coolaste jag varit med om, jag och Hanna duett på den låten, galet najsigt

Aja, nu orkar jag inte rabbla upp något mer, men jag är ganska säker på att jag kan komma på tusen fler låtar som jag kan koppla till härliga minnen, men de här är de bästa.

Ha en bra kväll, snart kommer min Farmor och Farfar, och imorn fyller Farbror Lars 50 år och jag ska se på Sweeney Todd med favvotjejerna

xoxo


Kommentarer
Postat av: JewelJo

Känner igen mej! Man bloggar ba' för å blogga!
Din är iaf SKITSNYGG nu...! ;) :D :O

2008-02-14 @ 20:49:50
Postat av: My

Jag läser din blogg! :D du kan alltid lita på mig! ;)

2008-02-14 @ 21:21:38
URL: http://cheer.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0