I bet you look good on the dancefloor

"I bet that you look good on the dancefloor
I don't know if your looking for romance or...
I don't know what ya looking for
Well I bet that you look good on the dancefloor
Dancing to electro-pop like a robot from 1984
From 1984!"

Kom just hem från farbrors 50-års fest. Mycket roligare än vad jag trodde. Det var bordsplaceringar och jag hamnade bredvid Uffe och Linnea. Ni har ingen aning om vilka de är, och om jag ska vara ärlig så gjorde inte jag heller det, men det ändrades under kvällens gång. Det var mycket god mat och en hel del galna människor. Jag har ikväll sett hela min släkt på pappas sida mellan lullig och packad. Asgarv kan jag lova.
Runt 22:00 kom min gamla musiklärare med sitt band och livade upp stämningen (inte för att det behövdes, men men)
Det börjde med att alla tanter/kvinnor/tjejer skulle dansa med födelsedagsbarnet, som tur var slapp jag eftersom jag var paparazzi under kvällen. Efter det blev jag uppbjuden av min lite smått lulliga pappa, det var roligt och jag måste säga att han är sjukt bra på att dansa. Sen var det lugnt ett tag tills farfar vågade sig fram till mig, så då dansade vi, och jag är inte så bra på "gammeldans" men det funkade. Det var mysigt, min farfar är sötast, (kan misstolkas men orkar inte skriva om)

Kvällens galnaste par smög in på toaletten och, jaa gjorde gud vet vad... OBS! de var runt 50år . KLOCKRENT säger jag, ÄCKLIGT säger systern min

Kommentarer
Postat av: My

Shit, haha. klockrent säger jag också ;)

2008-02-17 @ 13:38:43
URL: http://cheer.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0