I lost it

Mitt matkort är förevigt borta. R.I.P

Jag måste bara skaffa ett nytt nu, undrar hur mycket det kostar? Någon som vet?
Åh, hoppas det inte tar lång tid att få ett nytt, annars blire catarinas 4 ever.

Nice dag idag, tre språklektioner på rad, mycket mycket nice. Engelska först då jag och Tova inte direkt var så aktiva, körde seterra, jag kan nu klicka och peka ut USA:s alla delstater på 1min 30sek. I proud. Sen vare tyska, Me love tyska. Fick lära mig en hel del användbara fraser idag. Det var skojj,
"Du kannst mich mal"
"Mir doch egal"
"Sei doch nicht so zickig"
"Reiss dich zusammen"
"Was soll das?"
Klura på dem ett tag ni.
BTW jag är kär i Axel.

Efter lunchen hade vi spanisch, fick lära oss en låt om månaderna, men den tog bara upp de sju första, lite konstigt tycker jag. Betyder inte de fem sista något eller? Anyway, roligt var det.

Det enda jag gjort sen jag kom hem är att sitta framför tvn, vad har jag för liv egentligen?

Ska laga essen nu.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Sanna

jobbigt.

2008-02-26 @ 18:19:53
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: My

Ich hasse kochen. hehe.. ville bara visa vad duktig jag är på Deutch ;) Klarar du sveriges landskap under 29 sekunder då? :P

2008-02-26 @ 19:40:47
URL: http://cheer.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0