Jävla Wannabee

Jaha, då har man hakat på trenden då!

Jag kunde bara inte låta bli, fatta vad skönt att bara kunna skriva av sig, liksom bara skita i vilka som läser och BARA SKRIVA.

Idag är det onsdag och jag har alltså dans två gånger, först street (dancehall/newstyle) med skolan. Man skäms ihjäl när man har dancehall så där och vicka på rumpan och skaka asset, usch, inte jag direkt. Iaf inte på dansen. På fester när det är bra musik, viisst, men inte när det är inövade danssteg. På kvällen har jag underbara modern. Det är bland det skönaste att dansa sent på kvällen, helst när man dansar med skönaste människan i världen.
Men men, det här är de enda ljuspunkterna jag har den här dagen, hela dagen har varit helt random. Först kommer jag till skolan ganska taggad ändå, jag brukar gilla onsdagar, men sen visar det sig att det inte alls kommer bli bra för en viss person (känn dig träffad) inte var här och hon "lovade" att komma. Förlåt ifall jag låter arg eller sur men jag har bara en dålig dag helt enkelt. Sen har jag galet ont i huvudet, känns som en 100kilos elefant står på skallen. Inte nice. Sen efter lunchen har vi spanska, ett av favvoämnen men inte ens det lyckas muntra upp mig, istället blir det värre och jag känner mig osynligare än vanligt, haha, alltså vi skulle skriva en himla dialog som vi ska visa upp nästa lektion och de frågade inte ens vad jag ville säga de bara skrev och sen fick jag säga de :S aja vem bryr sig, inte jag, inte idag. Och nu har jag hål innan dansen börjar 14.35, hoppas det blir roligt idag, orkar inte ha vikarie, fast dansen vi gjorde med den förra vikarien var typ den roligaste. Våran ordinarie är typ sjuk. + att en i våran klass har magsjuka, och börjar den spridas byter jag klass, finns det värre saker än magsjuka? NEJ, fast enligt mamma har jag aldrig haft magsjuka, så jag kanske är en av de lyckligt lottade som är immuna, det skulle vara UNDERBART.

Inte nog med att jag har en dålig dag, jag saknar min förra klass GALET mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0