Just friends

Åh, jag hatar när jag inte hittar någon bra titel till mina inlägg. Jag vill ha något med friends nu och så blir det just friends, då låter det som om jag har nån kille på G men att vi bara är friends. Aja, det var inte det jag skulle skriva.

Jag vet nu vad kuddträning är, det är någon sorts jujutsiträning. Det var pretty jobbigt. Jag har blivit värsta lat på gympan, eller snarar så att jag är så himla stressad efter gympan för man ska hinna käka, så jag vill aldrig bli svettig så jag slipper duscha, eftersom det tar tid. Men, idag hade man inget val, man blev pretty svettig. MYYYS säger jag bara. I alla fall så har vi ingen lärare just nu så det gjorde inget att vi käkade lite länge idag, det var chill.

Snart är det kamratstödjardagen, undra vad vi ska göra? Säkert nå pinsamt. Hoppas inte i alla fall.

Jag älskar modernt, det är hur skojj som helst. Igår fick vi öva på frasen som vi gör nu. Jag tycker den är härlig, vet inte riktigt hur det ser ut. Men om vi får sätta den så blir det nog bra.

Måste gå och betala mitt matkort nu, det är GRÖNT, wie. Det är snyggisch.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0