Uninvited Guest

Ohh here she comes my first GUEST WRITER... Ha så kul datorn är din:

hejhopp!
jag har värsta pressen, vad ska jag skriva? Snart ska vi till våra Guysss och göra.. eh.. vet faktiskt inte vad vi ska göra, men det blir väl najs det är det alltid :D  

"Jag har jättefett hår" hälsar BloggägarN förresten.

Hon ville egentligen inte att jag skulle nämna det eftersom att hon är så ytlig och perfekt hela tiden. Men under den perfekta ytan döljer sig fett hår. Det ni! Dessutom är hon värsta fläskisen.. vi brukar kalla henne Fläskfanny. Det bara väller fläsk.. Äckligt va? Så nu sitter hon i soffan värsta soffpotatisen och kollar på greys anatomy. Hahah, det '
är tur att vi har dans i skolan så att hon kan bli lite smalare, åtminstone så att hon kommer igenom dörren. Det är värsta pinsamt för ibland fastnar hon där och då kan vi få vänta på henne i flera timmar. Ångest, säger jag bara! Men nu orkar jag inte skriva om Fanny mera. Vill ni höra ett skämt?

"Det var en gång en gång, och den var sandad" hahhahaha, den hade inte Fanny hört förut xD Jaja, vill ni se en lite mer underhållande blogg så gå in på min vettja: MY


Over and out! (Egentligen brukar jag inte skriva det längre, men det är så typiskt mig)

Ps. Egentligen ser hon ut som en barbie, perfekt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0