Jag var bara inte gjort för dessa dar

Jag ÄR bara inte gjord för dessa dar

HATA REGN!!!!!!!!

Här kommer alla recensioner

The Dukes of Hazzard: The beginning 
Skriven av: John O´brien
Regisserad av: Jay Chandrasekhar
Filmen handlar om kusinerna Bo, Luke och Daisy som ska hjälpa deras farbror Jesse att behålla sin gård och sitt hembräntbryggeri i skick. Tyvärr kommer byns borgmästare upp med hittelön till alla som kan fånga de sista hembrännarna och snart är Bo och Luke de mest eftertraktade i stan. Deras farbror Jesse hamnar i fängelse och hans enda hopp har kusinerna. Daisy får jobb på stans pub och snart börjar både hon och hennes kusiner fatta att borgmästaren inte alls har något emot hembrännare, han vill nämligen vara den enda. Nu måste de bara hitta på ett sätt att sätta dit honom så hela byn kan höra hans bedrägeri.

Filmen var, rolig... det var typ det ända. Det var en så dålig handling att jag funderade på att sluta se flera gånger men den var sjukt rolig så jag såg klart den. Och nu när jag kollade upp det igen så såg jag inte alls den filmen jag skrev igår att jag såg, det finns nämligen typ 10 filmer med samma namn men nu hittade jag den rätta och det är inte Jessica som är med Daisy och det är inte Stifler som är Bo. Det är helt andra killar. Han som spelar Bo är han från Mean Girls och Luke är inte med i någon känd film. Hehe. I alla fall så får filmen 3F bara för att den var rolig. Och killarna var sjuk snygga....

Cadet Kelly
Skriven av: Gail Parent och Michael Walsh
Regisserad av: Larry Shaw
Filmen handlar om Kelly som blir tvingad av sin Mamma att flytta till en stad där hon måste gå i en militärskola där hennes mammas nya kille är rektor. I början följer hon inga regler och allt verkar hopplöst när hon plötsligt inser att hon måste förbättra sig för att kunna passa in och få några vänner. När hennes mamma senare berättar att hon är gravid ser hon ännu ett problem, mammans nya kille är inte alls redo att ha barn. Hon måste hjälpa honom att mjukna upp lite...

Ja, vad ska jag säga?? Jag såg den bara för att jag inte hade något annat att göra och det var det enda som fanns att kolla på på tv. Men visst, den var väl gullig, lite väl förutsägbar men men. 2F....

Batman Begins
Skriven av: Bob Kane och  David S. Goyer
Regisserad av: Christopher Nolan
Filmen handlar om Bruce Wayne som när han är liten är med när hans mamma och pappa blir mördade och sedan hur han bearbetar sorgen och hämnden som kokar inom honom. Det tar inte lång tid innan han fattar ett beslut att bli stadens Gothams beskyddare utklädd till en fladdermus eftersom det är hans största rädsla. Kort sagt, filmen handlar om hur Bruce Wayne blir Batman

Sjukt bra film. 5F, jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer. Den var bara hur bra som helst.

Ja fler filmer har jag sett men de behövs inte recenseras!!!

xoxo

Kommentarer
Postat av: my

hehehe gillar du också batman? :D ahhaha, jag älskar den! Speciellt när han tränar med många ninjas :] hahahha

2008-07-24 @ 01:16:57
URL: http://mycreative.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0