Only human

"I´m only human"

Jag blir överlycklig av solen och av värmen. Jag har varit ute hela dagen, det är så skönt. Även om jag inte alls gillar att sola så mycket är det tusen gånger roligare än att bara sitta inne och glo på MTV som jag gjorde igår. Totalt 5 timmar såg jag på MTV utan att byta kanal en enda gång. Men jag gjorde ju såklart grejer under tiden, men det var bara det att jag var typ rädd. Jag var ensam hemma hela dagen igår och jag kunde inte sluta tänka på the grudge. HAHAH, jag är så barnslig men jag var seriöst livrädd, varje gång det blev tyst började jag höra saker, så jag var tvungen att ha igång tvn hela tiden. Då lät det ju i alla fall inte som grudgetjejen.

Men idag då har jag inte varit ensam hemma en enda minut, sköööönt. Jag har varit ute HELA dagen också, förrutom nu då. Men jag ska faktiskt ut snart, å springa lite. Jag har solat hela dagen, och läst ut den tredje boken av alla Narnia böcker. Bara tre kvar nu. Fast, det ska finnas en fjärde bok, men den har jag ju sett på bio, så spelar roll att jag inte har den boken. Andra boken var ju så sjukt lik filmen, så jag antar att fjärde boken också liknar filmen.

Jag vill ha mina böcker som jag beställde, tredje twilight boken (eclipse) och tre böcker om Georgia, det ska bli så roligt att läsa dom, de är typ bääst. jag blir alltid värsta bokmalen på sommaren. Hehe, nöörd I know, men who cares.

Jag är värsta Tomas, från Simon & Tomas på tv. Det är inredningsprogrammet, vet ni hur roligt det är? Helt sjukt. Han Tomas är från England eller USA, vet ej vartifrån, men han pratar svengelska hela tiden. Hur roligt som helst.
"Oh, your so sweet lilla pojken min"
"Borde i change from my pyjamas nu?"
hehe, sjukt nice program, och snyggt blir det alltid.

Nej nu har jag flummat klart, dags att ta på sig träningskläderna.

xoxo

Kommentarer
Postat av: tova.

ojjisssses eclipse! :D :D



hm, andra boken slutade med att georgia får veta att de ska åka till skottland, och hon är ihop med robbie. typ så slutade det :p

2008-07-12 @ 17:45:05
Postat av: Anonym

helt klart the grudge 3 på bio! :D



hehe de tär inte bara du som är barnslig :p jag vågar inte titta i mitt rum om det är mörkt eftersom jag tror att grudgetjejen står där med sin ickefungerande käke. :p

2008-07-12 @ 17:51:54
Postat av: sanna

åh jag sprang imorse... Sjukt varmt är det. Man får ju typ ont i huvudet när man springer! Nu solar jag också... Jag och min iPhone :] haha. Det år nice med lite omväxling... Ha det så bra här hemma också :D oja sen blir det klösand :D

2008-07-13 @ 14:51:36
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0