Sofa song

Verkligen sofa song här, jag ligger bara å tittar på tv eller så sitter jag vid datorn. Vilket underbart sommarlov jag har. Jag håller seriöst på att bli galen på att jag aldrig gör något!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har ioförsig varit i sthlm nu i fem dagar och shoppat upp alla jobbpengar, men who cares.. Det var skojj så länge det varade, men nu är det ju slut och jag sitter hemma och har nada att göra.. men jag har faktiskt sett tre filmer under dessa fem dagar.

Först Mamma Mia som jag sa att jag inte skulle recensera
Och sen Cadet Kelly som var en sån där riktigt barnfilm, med Hillary Duff i huvudrollen, hehe iaf så kommer jag nog recensera den när jag får orken.. Och så idag såg jag ett sjukt skojj film som hette Duke of Hazzard. Den var rolig och schnygga killar var det, ni vet han Stifler i American Pie, han var med i den här filmen och var sjukt snygg. Det var underligt eftersom han är äckligt ful i alla American Pie filmerna. Sen så satt jag typ hela filmen och undrade vem tjejen var eftersom jag kände igen henne jätte mycket men jag kunde inte placera henne i en annan film, då visade det sig att det var Jessica Simpson, inte konstigt att jag inte kunde placera henne eftersom hon inte har varit med i någon annan film. Heheh....

Jag är så uttråkad.. om en kvart börjar Batman begins och eftersom jag inte har något liv ska jag se den, det blir min allra första batman film!! Cooolt... NOOOOT

xoxo


Kommentarer
Postat av: vicky

min kväll var precis likadan!!! haha slutade med att jag såg batmanbegins. manfår dåligt samvete om man inte hittar på någonting!

2008-07-21 @ 23:18:47
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0