Superstar

Jag har bara 1 dag kvar på simskolan och sen är det verkligen sommarloooooooov!! JIHOOOO

Jag ska recensera två filmer senare, men sitter på en väldigt dålig dator just nu som inte har, ja det jag behöver just nu.
I alla fall så är det Narnia Prins Caspian och First snow. En av dem mkt mkt bra och den andra mkt mkt dålig..

Jag älskar All access på MTV, typ det bästa programmet ever, roligt värre också.. Men det tråkiga är att de är typ gamla för de är om seriedejtare nu och de pratade om britney spears och nämnde inte ens barnen hon fått tsm med K-fed

JAG KOMMER TYP GRÅTA AV GLÄDJE NÄR JAG KOMMER HEM IMORN EFTER JOBBET!!

Jag ska till sthlm nästa onsdag, JAG LÄNGTAR, jag ska SHOPPA, och den här gången är jag seriös

xoxo

Kommentarer
Postat av: My

hahha värt. ska du shoppa bara för att? :P itne för att du vill ha grejerna? xD

2008-07-04 @ 10:50:19
URL: http://mycreative.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0