Jackie big tits

Ursäkta valet av titel men älskar den låten.. The kooks ♥  för er som aldrig hört talas om dem. Me die!!

Har varit med mamiee på stan hela lördagen, köpte äntligen mina solisar och sedan inget mer. Gjorde absolut inget roligt igår, tänkte se en film, men sen började den så dåligt så jag såg på OTH istället

Idag har jag varit med Rowena hela dagen, vi har spelat mariokart eller om det nu stavas med C, vad vet jag. Iaf så sög jag på det, men det är hur roligt som helst!! Jag har gigantiska cravings för att shoppa, men jag har så lite pengar.. buhu

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emmy

Alla mario spel är ju as roliga ju!

2008-06-02 @ 19:38:09
URL: http://tymme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0