New shoes

Wihoo, jag sitter vid en mac ibook dator för första gången i mitt liv!! Jag är så stolt, hehe..

Jag har hittat mitt nya drömyrke, typ, men det är en hemlighet, for now!!!
Idag var jag med syrran på min pappas jobb och fick vara med och välja ut skor till företagets nya kollektion till 2009, kan ni fatta att jag sett skor som inte kommer ut till butik förrän om 6 månader, jag har fått prova dom också. Det var såå roligt. Jag ÄLSKAR min pappas nya jobb, det är typ det coolaste, min pappa jobbar med SKOR, varje tjejs dröm, typ kanske, eller iaf min!! (Jag vet, jag skryter lite, men vaddå? det måste man få göra ibland)

Idag var det då inget barn som spydde, fast igår var det ett som kissade på golvet, Ellen fick panik och jag började skratta, ni skulle sett hennes ansiktsuttryck.. Men jag har ju varit med om samma sak förrut så jag började bara skvätta vatten ifrån bassängen på kisspölen och bad Ellen hämta badvakten som fick spola golvet. Kiss är ingenting jämnfört med spya !!! 

Åh, vilka fräscha inlägg jag har börjat skriva, hehe. 

Jag vill sluta jobba nu så jag ska kunna göra andra saker än att sitta hemma i mjukiskläder åh bara glo, jag vill ut, kunna ha på mig jeans utan att det känns uppklätt eftersom jag bara sitter hemma. 

Till dig Tovis: Jag har köpt andra delen av twilight boken, yeay me

Till dig Mysis: När ska vi se greys?

Till dig Sanna: VIsst, hör bara av er i tid så!!

Tog lite personliga meddelanden där, men det är ju typ bara ni som läser så

xoxo

Kommentarer
Postat av: Mysssssajjnht

h4eehehehe personlifgt. thats the way uhuh uhuh i like it :D jag kom på en sak...... alla avsnitt är ju på min dator och min laddare är död :/ men jag skulle kunna ladda hem dom igen till den här datorn.. hmm... och du får bestäämma när ;)

2008-06-26 @ 22:16:50
Postat av: tovis

yeay dig! :D

hihi, får jag också se på greys? =]

2008-06-27 @ 00:11:39
Postat av: tova.

yaay! :D

2008-06-27 @ 12:00:45
Postat av: mylylylylyly

klaaaaaart som korvspad tovtov hihi

2008-06-27 @ 14:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0