Come on

Jag är helt slut, har haft fyra saker den här veckan som btw bara är tre dagar lång. Vad vill dom? Liksom, come on.

Matte provet igår gick väl ganska bra, tror jag. Hoppas iaf på ett VG. Annars blir jag ledsen i ögat.
Hade tyska muntligt igår också, ehm, übersetzer. Skrattretande dålig jag är på att snacka tyska, men men Birke tyckte de va skoj. Hon trodde iaf inte jag hade tagit knark igår, det var framsteg.

Idag har jag spanska och historia. Det blir nice, hoppas jag. Pluggade en massa spanska igår, typ försökte memorera två hela texter. Tror ändå jag lyckades ganska bra.

Haha, jag fick värsta impulsen att träna skriva ner dem här, men det blir nog inge vidare. Orkar inte skriva på spanska, helst inte när jag vet att jag har en å en annan spansktalande läsare (wickywonka) som kan rätta mig. Usch, då blir jag alldeles nervös.

Jag är värsta überlycklig för mysans skull. Hon ska få operera sig SENAST i maj. Fatta vad bra. Jag, Tovis och Joe diskuterade igår hur hemskt det skulle vara ifall hon inte ens skulle få operera. Usch, då hade det varit döden. Men det slutade lyckigt. And she lived happily ever after....

Jag ska fara till Ammarnäs imorn, det var länge sen jag var där. Ska bli kul, kanske inte att vi ska vara 12 st inproppade i den lilla stugan, helst inte när många blir sjuka under lov. Hoppas ingen får magsjuka, då dör jag. Alla lär ju bli smittade då jue.

Wie vilket långt inlägg.. okej kanske inte. Men det får vara nu. Förlåt alla jag har inte skrivit på typ två dagar, men jag har haft mycket i skolan, det är mitt försvar. I alla fall ska jag försöka vara aktiv nu under påskisch.

xoxo

Kommentarer
Postat av: My

awwwwwwww, ni är sötast

2008-03-19 @ 09:47:23
Postat av: vicky

haha xD du läkade till mig

2008-03-19 @ 21:02:11
URL: http://wickywonka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0