D.A.N.C.E

Do the D.A.N.C.E.
Stick to the B.E.A.T.

Mycket dans idag. Först street, vi fick våra projekt grupper. Jag är i fem-gruppen. Jippi
Det känns ändå rätt okej, tyckte vi kom på bra tema och ganska cool början. Om vi får till det, hehe

Sen Modern nu ikväll. Kom just hem faktiskt. Hade kontaktimprovisation idag. Det var skoj. Fast, jag var ganska dålig i början för jag var så nervös, men det gick över. Hade bara skojj sen. Blev lite av en styrketräning också, det var kul.

Imorgon är det Sannas konsert, jag längtar. Ska träffa Sanna utanför så sen ska vi gå in tsm och titta på Sannas konsert. Hehe, lite mycket sanna där, men jag pratar faktiskt om två olika Sannor.

Hehe för att göra det ännu mer confusing så kommer Sanna och Rebecka hit på fredag, en anna Sanna än de första två.

Japp så är det, jag känner fyra sannor. Fast jag har inte nämnt det sista än. Hon går i min klass och fyller år samma dag som jag, det tycker jag är coolt.

Gud vad jag ordbajsade på slutet. Nu ska jag sova. Godnatt, Guten Nacht, Kallinikta och Buenos Noches, God night

Jivohavane (bonska, för er som trodde det va finska)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha till och med jag blev förvirrad!! och,ops... jobbigt läge, vilken Sanna är det jag är nu då? Det kan du klura lite på. Okej då, du får en ledtråd... :
Jag är den bästa Sannan!
så, nu när du vet vem jag är så kan jag berätta att det blir kulelikulast imorgon!

2008-03-12 @ 23:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0