Feeling Lazy

Jag hade värsta dåligt samvete imorse när jag valde att stanna inne istället för att följa systern min på stan. Men sen ringde jag Rowena och så tog vi våra kameror på en sväng runt volvo. Det tog 1h 30min att gå 3km. Vi är inte direkt snabba. Men vi fotade ju hela tiden så man ska inte klaga.

Sen när vi kom hem från våran nyttiga outdoors aktivitet bakade vi onyttiga black/white muffins. Dom var hur mäktiga som helst. Och jag brukar aldrig tycka något är mäktigt. De var ju såklart galet goda. Men mäktiga. Man orkar just och pass en.

Snart drar jag till Sthlm med Rowena. Det ska bli så galet skoj. Shoppa hela dagarna, äta på restaurang, hotellfrukost och vi ska se Alicia Keys. WIIIIE

Snackar just nu med min älsklings Sanna om gamla minnen, det gör lite ont i hjärtat. Saknar alla så mycket. Men mest Sanna, puss på dig.

Nej, nu ska jag snart sova. Eller, snarare kolla på tv.

xoxo

Kommentarer
Postat av: My

wie! tog du kort på muffinsen?! :D

2008-03-06 @ 09:37:29
URL: http://cheer.blogg.se
Postat av: Lisa

Vad fotar du med för kamera?

2008-03-06 @ 14:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0