Fields of regret

Midgård är som ett minfält, man måste se efter vart man går så man inte dör. Idag gick jag på fyra minor.  Sanna, Sanna, Oskar och Hampus. Jag mår jätte bra samtidigt som jag bara längtar ihjäl mig tillbaka till nian. Jag vill också stå på scenen, njuta av deras sällskap och helt enkelt bara ha kul. Visst jag trivs jätte bra på min skola nu, men seriöst, jag vill ha musik. Jag vill ha en konsert att planera och genomföra. Jag vill ha 9mu. Jag vill allmänt ha mu-klassen tillbaka.

Hoppas det blir något på lördag, då ska jag fara dit, åh träffa alla.

Men till Sanna, Hampus å Oskar, galet bra konsert/teater/dansföreställning, och ni var såklart bäst.

xoxo

Kommentarer
Postat av: My

ångest.. men du får väl styra upp en konsert på uig, vi är ju som ganska sjungiga.. eh. lycka till ;)

2008-03-13 @ 21:35:32
Postat av: Anonym

Jag håller med föregående talare (som av någon anledning vill vara anonym, därför är jag också det)
Och så kan vi som är inte är så sjungiga ändå vara med och planera och kanske spela på instrumenten? Möjligheterna är många!

2008-03-13 @ 22:20:03
Postat av: My

ehhh, va? var jag anonym? :O

2008-03-15 @ 00:21:20
Postat av: Sanna

Men åh! Jag vill ocskå ha tillbaka 9mu!!!! Jag kan inte klaga så mkt på att jag inte får ha musik, men oj, jag skulle bara vilja sätta mig i TCs rum och köra typ våran konsert, alla låtarna!!! AH nu längtar jag ihäl mig dit tillbaka. Ha det bra i ammarnäs, vi kommer vara ganska nära varandra, för gues what! Hemavan för mig :P

2008-03-20 @ 14:52:30
URL: http://www.stmr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0