I don´t get it

Jag som trodde att mitt fina inlägg igår var lätt att förstå, men icket. Det är ju underförstått vad jag tycker om filmen, HALLLÅÅ?? HAHA, jag tycker den var dålig för er som inte fattade. Men några låtar var faktiskt riktigt bra, typ maskerad låten och phantom of the opera låten...

Vi har multimedia nu, fast det går inge bra för Tovas brorsas videokamera sög, för alla klippen hamnade på en och samma klipp och det gick i hundraåttio km/h när man spelade upp det. Så kort sagt, det såg förjävligt ut. Så nu ska vi filma om allting, MYYY vi behöver dig verkligen nu, så det är bara att palla sig hit!!

Snart har vi svenska, vi håller på med dikter, jag suger på det. Skulle hört min om en kladdkaka igår, HAHAH jag dööör.

Ikväll kommer Mormor och Morfar, och jag ska på bio åh se what happens in vegas... (och den kommer jag våga recensera)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emmy

AhahahaHAHAHAH asså så sjukt roligt. Du får ju skriva att mans ka läsa mellan raderna när man ska göra det annars kommer jag att missförstå allt :D HAHA

2008-05-09 @ 12:49:52
URL: http://tymme.blogg.se
Postat av: my

sorry..

2008-05-09 @ 14:35:32
Postat av: vicky

haha den om kladdkakan ;D
oh ska du se den! :)

2008-05-09 @ 15:41:46
URL: http://wickywonka.blogg.se
Postat av: t.

kameran sög inte. den var bara inte till för sånt här.
och ja.. det enda jag fick ut av ditt förra inlägg var att det verkar som om jag och j. aldrig låter dig ha egna åsikter.

2008-05-09 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0