Kingston

sitter och lyssnar på Sean Kingston, vet ni hur härlig han är??
GOSH, me love jamaica-song-voice.

Jag har aldrig lyssnat på hela hans skiva, men nu så. Fast han kanske hunnit göra en andra skiva nu när jag just upptäck hur somrig han är. Naaw, han är sööt också. Älskar videon till Beautiful girls. Men den ALLRA bästa låten av kingston är got no shorty, sen gillar jag Love like this också, men då är det ju mest Natasha Bedingfield som sjunger, oj nu kom jag att tänka på killen i den videon, GOSH, snygging där alltså. Check it out säger jag bara.

Vet inte riktigt om jag ska göra det, men jag har tänkt på att kanske börja skriva biografier om olika artister och sedan säga några låtar som är bra osv. Ska jag?

När jag kommer hem ska jag ut och cykla, jag ska nämligen dela ut lappar om sommarsimskola på alla dagisar, förskolor och lågstadieskolor över hela andra sidan älven Umeå. NOOOT so fun säger jag bara. Sen efter det när jag kommer hem ska jag plugga tyska och baka och se klart Phantom of the opera, den var asläskig igår, den timme jag såg det. USCHA, jag gillar inte mörka filmer, Fast dom sjunger underbart bra, så det ska nog gå bra.

BTW min papi dissade mig på MSN, wääääh, NOOOT.. HAHAH random

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emmy

Asså jag hade turans att det inte fins ett dagsi här i skravel för nnars had ejga måstat dela ut lappar jag med!

2008-05-08 @ 22:18:04
URL: http://tymme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0