Meaning of life

Hejsan svejsan, det var länge sedan sist, känns det som iaf..

Tyckte jag hittade den mest passande titeln till kvällens inlägg, jag har nämligen precis kommit hem ifrån en livräddningskurs, inte för att det är det som är meningen med livet, men det är ju väldigt viktigt att kunna HLR och framstupasidoläge osv. Och det kan jag nu, värsta pro:et är jag också.
Jag tycker det är jätte roligt att lära mig sådana saker, inte för att det är ett roligt ämne, men för att det är v'äldigt bra att kunna, plus att det känns tusen gånger bättre att gå en kurs hos en riktig sjuksköterska som jobbar inom akut ambulans, då vet man till 100% att det är riktigt det man lär sig.

Just precis nu kom jag på att jag ska ha tagit fram en dikt idag, skiiit. Det blir bara att börja söka en nu då.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Emmy

Bra nu ksn du rädda mig när jag drunknar nästa gång :D

2008-05-07 @ 22:37:53
URL: http://tymme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0