Pose

SCHNYGGA människor igår på balen.. kanske lägger in bilder på min UNDERBARA storasyster och hennes kavaljer Jacob sen, men jag måste nog fråga innan. Man vet ju aldrig...

Haha från halv 4 till 7 stod vi där, jag och Rowena och fotade som värsta paparazzis.. hehe det är alltid lika kul med dig !!

Jag tänkte faktiskt recensera en film.. för en gång skull, haha roligt !

Filmen heter Pride and Prejudice och är skriven av Jane Austen och Deborah Moggach. Regissören heter Joe Wright. Den handlar om Elizabeth Bennet och hennes systrar i England under 1840-talet. Deras liv blir helt förändrat när en rik man vid namn Mr. Bingley och hans kompis Mr. Darcy kommer in till stan.

Helt ärligt finns det inte mycket mer att berätta om handlingen, för det enda det handlar om är att hitta en bra make att gifta sig med. Men enda så är det hur bra som helst. Jag älskar Keira Knightley i sådana här filmer. Gosh... Och Mr.Bingley var äckligt snygg, även om det inte handlade allt för mycket om honom.  Om det är någon annan än jag som ser  på Dirty Sexy Money kan jag ju säga att pappa Bennet i Pride and Prejudice spelar Mr. Darling i den serien.
Filmen får typ 3F av mig, jag vill inte ge för mycket för att det inte kändes som om den var bra förrän man sett hela. Helt sjukt konstig känsla

nu dör jag snart av hunger,, GOSH

xoxo

Kommentarer
Postat av: Rowena

haha, samma här ;p
vi måste se försoning! jag har hört att den är skitbra!

2008-05-28 @ 15:18:58
URL: http://roweenas.blogg.se
Postat av: tova.

hoppas att du får lägga ut bilderna för jag vill gärna se ;)

2008-05-28 @ 22:59:25
Postat av: Emmy

jaaa frida var sinnes sjukt fin!!

2008-05-31 @ 21:00:18
URL: http://tymme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0