Run

Haft löptest idag, eller konditionstest. Vi sprang 2km på tid sen fick man en "karta" där det stod vad man hade för kondition beroende på hur gammal man var. Hehe, jag blev ganska bra. Men det var typ ingen som fick över  bra. Så jag är nöjd. Min tid var typ 9.43 tror jag. Är ärligt talat sjukt nöjd.

Nu har vi Multimedia och jag har redigerat klart filmen vi gjorde "The humanking" HAHAH.. men det känns som om jag gjorde värsta slarvigt för de andra i min grupp håller fortfarande på. Det känns så fel när man blir klar före alla andra. Då känns det som om man gjort för lite eller för slarvigt även om jag kollat igenom den flera gånger och jag kan verkligen inte hitta något jag kan lägga dit eller ta bort, så jag antar att jag är klar. Usch, värsta velisen jag är...

Jag vill shoppa!

xoxo

Kommentarer
Postat av: My

Ärsch det blev säkert greejt! :) asbra tid förresten :O en till förresten: ADHD (med söta elmer) spelar på skolavslutningen ;) hahaha

2008-05-29 @ 19:19:18
Postat av: Anonym

Hahah, jaa det är han ;) + att fox talbot spelar. (brorsorna som går där har gått på minerva. du vet nog vem de är?) + att på onsdagen ska this night whitout spela och de vet du vem de är va?! SNYGGINGEN MED TATTOOOOS! heheh, jag ska dit. följer du? ;)

2008-05-29 @ 20:22:09
Postat av: Sanna

braa tid!! :D Min km tid i skogen är ju typ 10 minuter! :O

2008-05-29 @ 22:21:20
URL: http://www.stmr.blogg.se
Postat av: Emmy

Sjukligt roligt måste det vara med media!!

2008-05-31 @ 21:02:44
URL: http://tymme.blogg.se
Postat av: My

sett alphadog nu, sjukt bra ju! fast hemskt :/

2008-06-01 @ 00:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0