Balaclava

Obama VANN !!!!

Jag ville ha en bandt-shirt på mig idag, men jag har typ bara en enda som sitter snyggt så det fick bli Sugarplum fairy fast jag egentligen ville ha Håkan eller typ Ramones, men dom t-shirtarna sitter förjävligt.. Får bli åh köpa en ny Håkan tröja på konserten i februari... Usch vad länge det är kvar tills dess.

Jag såg på något program om Liverpool på MTV och om att det var europas kultur/musikhuvudstad.. Nu måste jag bara fara till Liverpool och se typ deras olika konserthus och se den där puben där the beatles spelade 290ggr och massa andra coola band. Dom har liveband där varje kväll typ, fatta vad nice.. Det blir typ Liverpool jag flyttar till, bara för det! Mohaha, vilket argument.

Jag hade skrivit fetaste inlägget nyss men allt försvann så ni missade fetaste confession där!

Anyway, är nervös inför tyskan snart, men önska mig LYCKA till

Kommentarer
Postat av: my

ååhh jag följer till Liverpool, det vet du :D

2008-11-05 @ 18:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0