En vän med en bil

Jaha, torsdag idag = 3 dagar kvar i skolan då mina musketörer är borta, det går faktiskt riktigt bra utan dem, trodde det skulle vara värre, men icket!

Ehm, idag blev det lunch med L, vi åt pannkakor på droskan, trevligt trevligt.. Låt oss säga att jag just fått veta att jag har "en vän med en bil" (läses, en vän med intresse för bilar) fast, jag visste det lite smått, kanske inte lika mycket som jag vet nu, roligt var det iaf när jag inte visste skillnaden på en moped och en vespa, hehe. Fast, moped är tydligen typ som cross och vespa är för mig en moppe, hehehe.. Okej flum men nu vet jag!!

Prov idag på Historian, hoppas det går bra, vi pratade om det innan lunch, typ gick igenom instuderingsfrågorna igen..

Naaw på Greys igår.. Izzie ♥ Alex ... Christina ♥ Hardcore militärguy
Love is all around me!!

haha, nu har jag samhälls, bajs på det.. USCH, sjukt tråkigt är det

Kommentarer
Postat av: Sanna

Yeey du ser Greys i normalt tempo :D Jag typ dog av lycka för izzie och alex!! Sjukt bra!! Har väntat på det typ i evigheter!

2008-11-20 @ 23:12:26
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0