Perfect

Sry LM men jag hade aldrig tid igår att skriva, stress typ HELA dagen!!!

Iaf så sitter jag hær i sthlm och kan inte skriva ett korrekt æ anyway, igår var det simple plan på annexet med V, vi stod i kø (haha. inte ett riktigt ø heller) i 2h i typ minus 20 grader, kændes det som iallafall. Jag trodde seriøst att jag skulle avlida i kylan, men I SURVIVED !!! Kom in till annexet och vi måste SITTA ner, hør och hæpnas, iaf så satte sig alla ner i studion och myste i værmen, och sen kommer førbandet in, zebrahead! Gissa vem som fångade sångarens vattenflaska`?? MOI! så klart hehe sjukaste stolt

KL:20:20 kommer Simple Plan in på scenen och jag klæms halft ihjæl men njuter ændå!! Crazy shiet sæger jag bara

Lægger in bilder nær jag kommer hem, kanske imorn!

See ya, dont wanna be ya


Kommentarer
Postat av: lm

ååhhåhåhhåhå jag är inte alllllssssss avundsjuk! nejnej

2008-11-02 @ 21:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0