Please be mine

Jag har äntligen köpt en kjol som jag har letat efter typ sedan i somras, men nu har jag den! YEAY

Jag håller på att tvinga mig själv att gilla Lady Gagas nya låt Pokerface, den är inte så jätte bra men CHACE från Gossipgirl är med i hennes video och han är seriöst hur HET SOM HELST, I DIE.

Nu har jag sett Twilight, på premiären dessutom, niiiice!
Jag är typ chockad över hur bra de har gjort den, verkligen tusen gånger över min förväntan, dock måste jag säga att jag dog i skratt ungefär 100ggr pga fula repliker eller helt cpsaker som inte är med i boken. Men men, sjukt sevärd! Fast, boken är 1 miljon ggr bättre och har man inte läst den än så GÖR DET

Jag önskar jag vore Edward just nu bara så jag kunde läsa tankar, det skulle vara så skönt ibland så man slipper göra bort sig! I guess i'm shy, eeh i don't guess, i KNOW i'm shy i that just KILLS ME RIGHT NOW

Eh okej, ingen fattar, lr kanske V


Nu ska jag sluta skriva... Det blir två filmer att recensera imorn ifall jag inte ser någon till imorn det vill säga!





 


Kommentarer
Postat av: SannaR

Oj vad jag gråter av låten... Men, we'll be ok!

Haha, men det är ett luciatåg med bara våran klass, vi ska typ lussa på företag och sånt. Näe, jag kommer se miffo ut! Hahah, ja på munnen, de du!

2008-11-23 @ 00:27:55
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: SannaR

Hahaha no way att twilight är bättre än Harry Potter. Dagen jag säger att jag gillar någon bok bättre än hp kommer inte att existera tror jag :P

Ang. låten: Strångt gjort!

Ang. Lucia: Jo om ni betalar 2000kr kanske vi kan komma till er ^^ Just nu vet jag bara säkert att vi ska till Norrlandsoperan. Men vi ringer runt till ålderdomshem för fullt nu, men jag kan ju tipsa ringarna att dom ska ringa till er ;)

2008-11-23 @ 14:37:37
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0