-

Jag har ingen bra låttitle för den här kvällen, lite smått deprimerande.

Iaf så höll jag på att klicka mig fram på letssingit och varje dag så har dom "dagens artist", det brukar oftast vara helt okända personer så det är jätte roligt att läsa historia och sånt om dem och sen, om de verkar bra ladda hem något, eller köpa! men hittills har jag inte direkt fallit för något band. Det jag skulle skriva var iaf att idag var det ett band som heter Sing it loud och de spelar pop/rock  (Jimmy eat world osv) vilket jag tycker var konstigt då deras namn får mig att tänka på hårdrock och typ metallica eller nått, hihi..

Japp, det var ju intressant, lr?? HAHAHAHA

Jag har tänkt skriva om den där SJUUUUUKT irriterande reklamen om qourn väldigt länge och nu äntligen kom jag ihåg det.. Iaf, har ni sett den? Det är den då det är en kvinna som lagar en wok med gournbitar i och sen ser man korven och hamburgaren i kylskåpet.. GAAH jag vill typ ta livet av mig när jag ser den, så deprimerande är den. Asså shit, inte ens musiken livar upp den. Undrar verkligen om de fått sälja mer av produkten efter de börjat visa reklamen.. BLÄÄ


Jag har äntligen fått hem några avsnitt av Gilmore Girls men min Vati sitter just nu på den datorn är jag har avsnitten, så jag kan inte se dem. + att SYTYCD börjar om 25min så jag hinner inte se avsnittet klart...


Jag har redan ångest över att jag pluggar för lite inför provet men det är inte ens imorn och när jag väl pluggar så känns det som om jag kan det ganska okej, fast ändå inte, helt sjuuukt, jag är typ schizo.. (ehm, hur skriver man det?)

Så jag sitter typ och funderar över om jag ska plugga hela tiden, irriterande att ha ett prov som man redan är nervös inför, fast det beror nog på att jag vill ha högt betyg i deutsch




OH NO, sorry! Såklart stavas han med ett U och inte med ett A, hur dum får jag vara egentligen? Shame on me

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0