Mr. Brightside

I'm miss darkside

Det är typ sjukt värt att bara tänka negativt om saker man egentligen vill, för, exempel: Jag ville jätte gärna till peace and love men var heelt säker på att mamma skulle säga nej, så jag tänkte hela tiden att jag aldrig skulle få, så då när jag frågade och hon sa ja, blev jag skitglad. Samma sak nu, jag kanske ska till Hawaii till sommaren, och jag vill seriöst jätte jätte gärna dit, men jag tänker hela tiden att jag aldrig kommer få fara. Så då behöver jag inte bli ledsen när det visar sig att vi inte alls ska dit. Sjuuukt smart!

Nu vill jag verkligen läsa breaking dawn, men jag MÅSTE läsa ut Främlingen från Wildfieldhall först, den är typ bra fast direkt jag ser den blir jag trött, så den kanske inte alls är bra utan att jag bara försöker lura mig själv att den är bra så det inte ska kännas så fruktansvärt att måsta läsa ut den till vecka 46..

Mikico är seriöst min nya idol, jag skulle ALDRIG våga göra det hon gjorde igår!  Fast, jag skulle jätte gärna vilja våga säga en sak till en person, men, never gonna happen!

JAG ORKAR INTE HÅKAN HELLSTRÖM KONSERTEN ÄR JU FLYTTAD TILL FEBRUARI, DET ÄR JÄÄÄÄÄÄTTE LÄNGE KVAR DÅ JU, fuck it. (tur att biljetterna fortfarande gäller)

Okej, jag skriver bara en massa skit, så nu ska jag sluta med det.



Dagens låt:
The Killers - Read my mind

"I don't mind if you don't mind and I don't shine if you don't shine"

xoxo

Kommentarer
Postat av: sanna R

hanna i min klass blev frågad om hon ville sjunga duett med Håkan hellström, och hon sa nej!! Det skulle vara på någon konsert här nära umeå tror jag...



Du vågar mer än vad su tror! Tro mig, jag vet :D om fu vill så går det :)

2008-10-12 @ 01:48:20
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0