Outside

Friluftsdag idag, jag och LM, left all alone utan några vänner.. Eh
Vi hade roligt iaf, fast hon har rätt, jag var jävligt pissed när hon gick så himla långsamt där i början, men sen när vi började snacka om simning och cheerleading gick aaaallt mycket snabbare.

Vi har inte haft internet på två hela dagar hemma och jag har varit hur stressad som helst över historian, men det är ioförsig bara provseminarium imorgon, men ändå. Jag vill inte komma heelt oförberedd, så nu när internet äntligen funkar har jag pluggat historia i över 1h och gått igenom spanska adjektiven. Så nu ska jag slappa resten av kvällen.

Shit vad jag skrattade igår, jag brukar skratta mycket, (och högt) men igår var överdrivet mycket. Jag hade ont i magen hela dagen, tack vare LM och hennes nya ...
Jag tänker inte skriva något mer om det, men om ni blir nyfikna så måste ni snacka med LM för jag säger inget!

V har lämnat mig med dancehallen, så, jag får vara helt mobbad och själv och dansa det, men jag kände det på mig. Och ifall du läser det här så gör det inget, men nästa gång du vill dansa med mig så SNÄLLA var helt säker på att du vill dansa det. Hehe, jag antar att det är BA som du inte gillar, eller så är du less på mig, vilket jag helt fattar. Jag skulle aldrig orka med mig iaf. Hehe

Jag har sett tre filmer hittills den här veckan, fast jag tror inte jag kommer klå förra veckans sju filmer. Men jag tar mig sakta men säkert fram till den magiska gränsen 500, hehe snodde det från B.



Dagens låt:
D is for Dangerous - Artic Monkeys

"D is for...Desperately trying to stimulate what it was that was alright"

Jag tog den låten för jag hade den på hjärnan HELA dagen, fast det är konstigt att jag inte fick LMs låt på hjärnan för hon sjöng den högt hela tiden när vi gick.. hehe det var en låt från lejonkungen, den som den där himla apan sjunger, på swahiliska enligt LM..

xoxo

Kommentarer
Postat av: lm

Asante sana Squash banana, wewe nugu Mimi apana! :D heheheh

2008-10-08 @ 21:11:25
Postat av: My

Tack, du är bäst<3

2008-10-10 @ 11:03:08
Postat av: Sanna

Haha ja helt klart bästa boken! Haha nejnej, ja jag har läst första men ska läsa andra snart tror jag. Har den iaf :) Twilight är bra men absolut absolut inte bättre än hp7, kanske hälften så bra som tvåan... Det är ändå bra för att komma från mig ;) Men jag längtar svinmkt till filmen iaf :D

2008-10-10 @ 18:18:38
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0