Sång i buss på villovägar 2008

"These autumn leaves"

Fredag = Min och V's eftermiddag med fik på Station
Varje fredag hittills typ, men det är MYYS
Hihi, idag utvärderade jag hennes klass, den fick högsta betyg kan jag lova..

Skolan idag var väl inte jätte rolig, men ganska.

"Att tjuvlyssna är typ underskattat" helt seriööööst vad man kan höra mycket skit när man tjuvlyssnar, och sen när man vet exakt vem det är de pratar om, INTE BRA, jag måste börja prata tystare tror jag... hehe det där lät ju jätte bra, men seriöst, LM har nu sagt att jag viskar högt, så mer saker hon klagar på, TACK


Dagens låt:
Paolo Nutini - White lies

"Lost but never alone"

xoxo

Kommentarer
Postat av: tov.

tjuvlyssna? Var? Hur? vem? :OO

2008-10-10 @ 21:02:38
Postat av: Sanna

... Du är allt annat än ful! sötunge!! :D

2008-10-10 @ 21:14:22
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: tova.

hejhej. jag kunde inte skicka mitt sista sms till dig.. slut på pengar x) så du får lästa här istället.

yaay för peace and love! :D



vill du ha nånting roligt att göra i helgen kan du gå in på idol-lars bilddagbok x) larseriksssonn

:p

2008-10-10 @ 21:43:14
Postat av: my

haha jag ska seriöst sluta säga saker till dig för du tar åt dig av allt :P

2008-10-11 @ 00:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0