You have no idea

Andas in.... Andas ut..... Andas in..... Andas ut.....

GAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jag får seriöst psykbryt, jag vet egentligen inte varför, men jag tror och gissar på att matteprovet imorgon stressar mig och att jag är förkyld och har ont i halsen och att jag var tvungen att städa toan. Det är inte najs med den här känslan, jag hade den igår också när jag övningskörde. Jag var så himla nära att slita av ratten när jag bara fick motorstopp hela tiden. Nu är det precis som den känslan fast HELA TIDEN, jag har typ lust att gå ut och skrika allt vad jag kan. Fast, då kommer jag få ännu ondare i halsen. Jag tror jag ska tröst-äta lite kladdkaka snart bara för att unna mig något nu när jag är på så himla dålig humör.

JODER



Namnleken är helt seriös underskattad !!!!
Hehe man glömmer jämt bort kompisar som heter på samma bokstav, typ som när jag sitter bredvid LM och glömmer helt bort att man kan heta det.. HAHAHHAA sry
Man blir helt klart beroende av den, jag tänker typ hela tiden på namn nu och sen ba "shit, hur kunde jag glömma den" osv.. hehe roligt värre

Jag MÅSTE bli bättre på det där med bilder i bloggen, ska verkligen försöka förbättra mig..

PEACE AND LOVE 2009 = I'LL BE THERE




Kommentarer
Postat av: tova

hah jag tänker samma nu: "HUR I piiip kunde jag glömma Torbjörn???? FÖRLÅT TOBBE" osv.

2008-10-16 @ 22:25:43
Postat av: tova.

ang, din kommentar i mitt senaste inlägg;

jo, det var nog tänkt att låta som en predikan,.. sen kom jag nog på att dte var lektion och jag failade helt x)

2008-10-16 @ 22:28:39
Postat av: vicky

svär på spanska ehh ;D

2008-10-16 @ 23:34:01
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: J.

Du förstår väl att jag skojjade :O :O :)

2008-10-16 @ 23:45:20
URL: http://madebyj.blogg.se/
Postat av: Emmy

Åååh så jobbig känsla! du får ta och bara köra på en egen lugn kväll gör i ordning någonting gott hyr en film och känn lugnet!!

2008-10-17 @ 19:07:17
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0