Bombay

Igår var fetaste floaty dagen ever. Vi skrattade oss igenom HELA historia lektionen och sen gjorde jag bort mig TOTALLY på engelskan när jag drog värsta blondie repliken.

Citat:
Jag: Vilket år är hon född??
Tova: 13 + 1995 = 2008. Ja hon är född -95
Jag: Woow, Är det alltid så? 17 + 1991 = 2008. FAN VAD COOLT!!

jag lovar, jag var heeeelt seriös, och sen när jag väl upptäckte hur sjukt dum jag var trodde jag aldrig jag skulle sluta skratta. Men vad gör man, det spelar ingen roll vilken hårfärg jag har, kommer alltid vara blondin innerst inne !!!!!



Åh vad vi hade vilja ha Josefine igår hos oss, du hade varit perfekt för att rita våran tidslinje under 1800-talet på Historian, och du hade fått hur mkt material som helst till dina underbara serier. Gosh, vi satt typ hela tiden "Nu skulle Joe varit här", "Det här skulle Joe ha ritat bättre", "Det här hade varit en perfekt serie till Joe" osv...

Idag har jag bara två lektioner, JIPPIIIIIE det är så skönt.

Jag ska börja skriva mer om mode och sånt, tror jag.. Jag har alltid velat men men vi får se hur det blir, jag säger alltid att jag ska göra saker men sen blir de typ aldrig av...



Dagens låt:
I kissed a girl - Katy Perry

"It felt so wrong
It felt so right
Don't mean I'm in love tonight"


xoxo


Kommentarer
Postat av: J.

Naww, jag blir ju rörd här borta. Att ni tänker på mig. Saknar dig med KRAM!

2008-09-04 @ 19:02:05
URL: http://madebyj.blogg.se/
Postat av: alva

hahaha, det värsta var att jag inte heller fattade det där från början, tyckte också det verkade råcoolt! sen när jag fortsatte läsa kände jag mig rätt blond jag med..

2008-09-16 @ 18:42:23
URL: http://alvva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0