Freakshow

Its been kind of a freakshow here lately but not anymore.

Det är söndag och jag ska egentligen skriva filmrecensioner men i veckan har jag inte sett någon film. Eller jo, 1 och det var pride and prejudice och den har jag redan recenserat. Om ni frågar mig så känns det ganska skönt att jag inte ska recensera någon idag..

Jag kom nyss hem ifrån mina far/morföräldrar och det är såå skönt att komma tillbaka till civilisationen. Jag har egentligen inte offrat något under den här helgen och det har inte kännts speciellt jobbigt det är bara det att jag gillar när jag har bara kan vara utan att MÅSTA vara social. Så nu kan jag sitta vid datorn och vara osocial igen!



Dagens låt:
En vän med en bil - Håkan Hellström

"Du måste va sjuk, sjuk sjuk sjuk
Du måste va blind, blind blind blind
för du kan inte se, när löven faller ner, hur ful jag är"

xoxo

Kommentarer
Postat av: SannaR

Åh, skriver om Jane Austen, hon som skrivit Pride and predjudice, nu på svenskan. Väldigt drygt, ska redovisa om fura författare ifrån Realismen och Naturalismen ^^

2008-09-14 @ 16:45:56
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: my

hahah, ändå klockrent.. första meningen alltså :P

2008-09-14 @ 17:47:34
Postat av: Rowena=)

Åhhh, Håkan Hellström 11 november längtaa! Men man längtar ju mer på SP och sthlm;)

2008-09-14 @ 21:40:25
URL: http://roweenas.blogg.se/
Postat av: Rowena=)

Haha jag vet:P det var därför jag la in dom:P

2008-09-15 @ 13:43:53
URL: http://roweenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0