Sweet about me

"There´s nothing sweet about me"

Jaha, nu sitter jag här på en JÄÄÄÄTTE seg dator hemma hos min vatis eltern. Men det är ju kul att dom har en dator i alla fall. Då har man något att göra! Men samtidigt så känner man sig jätte osocial för att man inte sitter och pratar med dom, fast jag redan gjort det ganska länge. Men jag kände hur datorn lockade på mig, och jag kunde inte hålla emot. Så nu sitter jag här och skriver alldeles för fort för den här stackars datorn så jag ser inte vad jag skriver förrän en halvminut senare. Så ursäkta mina stavfel. !!

På väg hit upp så lyssnade jag på en massa ny musik på min SS iPod och jag blev astaggad på att ha med dom på en konsert men sen kom jag på att det är lite omöjligt eftersom jag inte längre går musikklass. Snacka om att bli deprimerad, buhuuuu.

Moving on så kan jag ju säga att jag var sjukaste floaty idag på dansen, jag ville typ springa runt och vara floaty, eeh, okej den där mening var cp men så kändes det. Jag hade överflödigt med energi och jag tror det berodde på att jag visste jag skulle måste sitta stilla HELA helgen och jag var som tvungen att ta ut all energi då. Eller något i den stilen!

Efter mitt oerhört dåliga försök till förkortningar som skulle vara lite kryptiska igår eller när det nu var så ska jag nu komma på nya. Och dom ska vara låååångsökta. Eh, om jag nu kommer på något långsökt om mina ytterst kortsökta vänner, ehm! Jag = Mentaltstörd just nu

Här kommer förkortningarna:
B
SH
HR
V
W
L
LM

Ha så kul åh försök lista ut dom!!



Nu är det slut på floaty shit och dags för dagens låt

Disturbia - Rihanna

"What´s wrong with me?
Why do I feel like this?
I´m going crazy right now

Put on your brake lights
You're in the city of wonder
Ain't gon' play nice
Watch out you might just go under
Better think twice
Your train of thought will be altered
So if you must falter be wise

Your minds in disturbia"

xoxo


Kommentarer
Postat av: guess who

bara g- jag ska fan överklaga mmitt betyg!

2008-09-12 @ 22:50:49
Postat av: mymmy

Because of Edward Cullen human boys have lost their charm

2008-09-12 @ 23:35:18
Postat av: tov

gaaah jag kan inte lista ut förkortningarna!!

2008-09-13 @ 22:35:18
Postat av: my

DÄR SER DU FAY! Jag visste att tov inte skulle klara det MOUHAHHA!

2008-09-14 @ 09:48:06
Postat av: vicky

jag kan inte lista ut dom. V kanske är jag men det är för lätt för att vara sant. haha Sääg??!

2008-09-14 @ 21:53:13
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: B

omg jag hade glömt detta!! vilken nostalgi...

2010-11-17 @ 10:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0