When I grow up

Första september = ny månad = aktuella konserter

Så här kommer min allra första konsertlista som bara kommer innehålla konserter i Umeå åh i Sthlm.

UMEÅ:
Inga stora artister men den 25 är det en tvådagars festival. Eller ska man kalla det festival? Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, för det heter 2 new days of hip hop och är årets motsvarighet till Pump up the Jam. Och det var ju ingen konsert. Bara dans, battles. Men det stod något om en fest med DJ, men sen vet jag inge mer. Jag rekommenderar att gå på Pump up the Jam till er som gillar dans (street). Förra året var det då riktigt bra.

STHLM:
5/9 Neverstore
7/9 R.E.M
17/9, 18/9 Coldplay
19/9 Stevie Wonder
27/9 Jason Mraz (den skulle jag vilja se)



Inget speciellt idag, bara skola med en föreläsning om mentalhälsa.
Vi började snacka en massa om hundar och jag vill seriöst ha en hund nu.
Sen läste vi en tjejs blogg om hur hon har det i USA på sitt utbytesår, det vill jag också göra fast det kommer aldrig hända. Kanske pluggar universitetet där, eller inte, jag vet inte, men jag vill...

Dagens låt:
Fakebestfriend - Anorexia

"Oh my god, I'm fucking scene
Gastro bypass for me"

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0