Do you wanna go my way?

God, var det nådigt länge sedan jag skrev nu?? Höhö, jag är inte den bästa på det här med att blogga.
Så kommer vi till den där originella ursäkten; Jag har så himla mycket i skolan just nu.
Fast det kan utökas till pengarproblem, nervositet över resor, sommarjobb och körkortsutbildningen.
Mitt liv är kaotiskt nu, milt sagt!!
Det blir dessutom inte bättre av att min körkortsledare typ blev arg på mig när jag sa att jag prioriterade skolan, han ba: "Körkortet kostar, skolan är gratis".
DAH, säger jag bara. Men wtf vill han att jag ska göra? Skolan går typ före allt. Sen kanske han tror att det är jag som betalar, men icket. Jag får det för jag har varit så duktig med tobak och alkohol. Aldrig någonsin druckit eller rökt/snusat.

Men, snart, snart äre påsklov vilket betyder Ammarnäs och Hemavan. Så najs. Sen två dagar efter jag kommer hem drar jag till Tyskland med skolan. Sen typ några dagar senare drar jag till USA i två veckor. Sen när jag kommer hem är det kanske typ, bara 10 dagar kvar i skolan. SÅÅÅ NAJS. Jag ser ljuset!!!!

Men så kommer vi till det nya problemet som kommer inträffa precis där på sommarlovet, peace and love festivalen. Gud jag vad vill dit, men jag har kanske inte råd. Kan inte fara om jag inte får ett sommarjobb, GE MIG ETT SOMMARJOBB NU!!

Idag fyller B år, GRATTIIIIIS. Så ska hon på utgång, till x3m. Avis blir jag!! Men, snart äre min tur. Eller snart och snart, men man får väl längta!! Höhö

Äsch, nu ser jag på Berg flyttar in. Asbra program

"When my head is strong
But my heart is weak
I'm full of arrogance And uncertainty
I can't find the words you teach my heart to speak
You make it real for me"


Shibby

Kommentarer
Postat av: Emmy

Du är inte ensam om att villa ha ett sommarjobb!! ELLER ett jobb!!!

2009-04-04 @ 14:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0