I learned from you

Jag har varit såå duktig idag. Har fått massa gjort.

Övningskört i typ 1h
Svarat på alla instuderingsfrågor till religionsprovet
Skrivit in massa glosor på spanska på glosboken
Skrivit typ en halv sida på tyska projektet
Tränat på danssolot
Varit ute och gått i typ 40min

Känner mig värsta duktig men ändå så är jag typ stressad över allt. Bläääääää.. Orkar inte den kommande veckan.
Jag känner mig stressad för det är typ 6 saker som ska göras i veckan som har med skolan att göra. Stressad över att jag fortfarande inte vet vem min tysk är (fast jag har försökt lista ut det genom fume), stressad över Hemavan för jag inte vet ett skit, dock tog jag kontakt med T idag, så han ska ringa imorn. Om jag nu fattade sms:et rätt .. hehe

Men jaja.. Nu vill jag ha något gott, med choklad och sen se wipeout.

Jag vill fota, blir tyvärr inge av dock

Kommentarer
Postat av: Kunsin Rebb

Ta det bara lugnt. Jag har lika mkt nu och förstår precis vad du menar. Det ordnar sig, det gör det alltid.

Puss

2009-04-05 @ 19:55:51
Postat av: Emmy

Ta bara en sak i taget så ska du se att det ordnar sig fin fint!!

2009-04-06 @ 11:13:24
Postat av: Tani

Jag har också mkt, men snart är påsklovet här=)

Säger samma sak som syster min har skrivit, ta det bara lugnt



puss å kram

2009-04-06 @ 20:53:32
Postat av: J.

...that I do not crumble. :) Har jag sagt att din layout är sjukt fin nuförtin? :O

2009-04-07 @ 10:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0