Jajajaja

Är inte den som brukar säga sånt här
jag ska viska det så att ingen hör


Veronica Maggio är otroligt bra. Jag fattar inte att jag aldrig lyssnat på henne förrut.
Men bättre sen än aldrig!

Jag gjorde nå grejs på Facebook som hade med min födelsemånad att göra. Typ hur man är och så. Jag tyckte det stämde ganska bra. Så här stod det:

Thinks far with vision.
Easily influenced by kindness.
Polite and soft-spoken.
Having ideas.
Sensitive.
Active mind.
Hesitating, tends todelay.
Choosy and always wants the best.
Temperamental.
Funny and humorous.
Loves to joke.
Good debating skills.
Talkative.
Daydreamer.
Friendly.
Knowshow to make friends.
Able to show character.
Easily hurt.
Prone to getting colds. (den här stämmer typ minst, jag blir typ aldrig förkyld)
Loves to dress up.
Easily bored.
Fussy.
Seldom shows emotions.
Takestime to recover when hurt.
Brand conscious.
Executive.
Stubborn. (inte överdrivet dock)

Allt stämde ju inte, men väldigt mycket. Sånt där är coolt, tycker jag!!



Det var inte alls det jag skulle skriva om. Jag skulle liksom skriva ett hej då här på bloggen tills typ nästa torsdag om jag inte lånar datorn hos TAB. Hahah jag orkar inte mina förkortningar längre, de är för fantasilösa. Anyway, jag drar om 3h nästan exakt, till sthlm. Sen imorn kl 06.45 gick typ planet till TYSKLAND, gosh. Är faktiskt smått nervös men allra mest astaggad.

Shit, har typ inte tid att skriva. Måste måla naglarna, hehe

Shibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0