Live your life

Deutschland - Baden/Würtemberg - Stuttgart - Waiblingen
Det är var jag befinner mig just nu

Allt gar asbra och jag trivs riktigt bra. Det är asbra väder och jag har gjort massa saker jag aldrig gjort tidigare. Lite som att växa som person. Heheh roligt iaf. Ehm, när skrev jag senast? Hmmm, Torsdag? Fredag?
I alla fall sa tänkte jag dra en kort genomgang om vad som hänt de senaste dagarna.

Fredag:
Vi drog pa en club som hette Coyote House, och ja alla som tänker pa filmen, vi dansade pa baren. Eller jag gjorde det inte, jag dansade pa borden, fast jag var galet nära pa att dansa pa baren för en kompis till AB dansade där, men jag var sa äckligt trött da sa det blev inge av. Men tydligen sa hade aldrig tyskarna dansat förrut när de varit där, bara suttit och tittat pa. sa det tyckte det var skitskoj att vi dansade och drog med dem. Plus att det var jag som drog igang dansen, av typ nästan alla, för ingen dansade, bara en full kille som jag blev lite smatt rädd för. Men sa hjälpte LM mig sa det blev lite fart pa stället. Det var roligt.

Nej shit vad jag tappade lusten att skriva eftersom typ alla som läser min blogg läser LM's ocksa, sa alla har redan läst allt vi gjort...

Lördag:
Picknick i Waiblingen där vi körde lite cheerleading och LM's tysk ägde ut mig.. hahahha Sa lärde jag mig ett nytt spel ocksa.. Sen ville jag och LM köpa glass men min tysk orkade inte sa da blev det inge av.. (hon är ENVIS och vägrar göra nagot som hon inte vill) men sa när vi gick hem och skulle byta om for LM och hennes tysk och köpte glass at mig iaf. Haha sa sööööt. Sa jag fick min glass.. MUMS. Vi akte till Wasen där vi först bara tittade pa när de andra akte massa äckliga snurrsaker. Men sa kom vi till stocken (precis som Liseberg fast mindre, ni som inte vet det är som bergochdalbana fast pa vatten) och da akte jag, LM, Stefan och Carsten (vara tyskars pojkvänner). Det var sjukt roligt för det var sa fa nerförssluttningar sa vi körde vattenkrig hela tiden för att bli blöta. Jag hade vittlinne pa mig sa jag antar att det var därför jag fick mest vatten pa mig. Sa jag gick runt med genomskinligt linne där en stund. Det var ganska roligt.. Stefan tyckte det var askul att jag typ inte brydde mig sa mkt. Jag gav dock igen sa han var ocksa JÄTTEBLÖT. Hehehe
Jag och LM at ocksa typ fondue, det var jordgubbar doppade i choklad som hade stelnat, det var inte märkvärdigt, vilket var lite trakigt. Men men. Sa drog vi hem till mig och sag pa Eurotrip allihopa. Jag valde den filmen för jag ville se deras reaktioner pa hitlerscenen, som jag tycker är typ det bästa i hela filmen, men gissa vad. DET VAR BORTKLIPPT, DET FANNS INTE. Det var galet, för jag satt bara och väntade in det, men det kom ALDRIG. Det var helt sjukt. Sa ingen tysk som inte har letat pa youtub vet att det finns. Roligt värre. LM gillade inte att jag sa att hon ville följa med och se film för hon ville egentligen sova, hon har dock inte skrivit hela sanningen pa sin blogg för där lät det som att allt var mitt fel och att hennes tysk inte ville se film. Men igar sa hon faktiskt att hon ville se för hennes tysk ville. Aja, var bara tvungen att säga det för jag störde mig pa att hon skyllde ALLT pa mig.. HAHAHAHAHA
Anyway, sen somnade vi

Idag:
For vi till Schorndorf, jag Annabell och Carsten, för att bada. Det var roligt. Fast jag trodde det skulle vara fetaste äventyrsbadet. Det fanns en, EN rutschbana eller vad det nu heter, och den SÖG. Hahaha fast vi hade roligt iaf, eller jag hade roligt at Annabell för hon har sagt att hon har simmat i 10ar, precis som jag.. Jag säger bara, Yeah right att hon har, hon kunde inte fjärilssim och sög pa frisim och ryggsim. I alla fall sa kom det tre assnygga killar som började hoppa fran trampolinen, det var roligt att titta pa.. HAHAHA. Sa simmade vi ut och lag där och solade i poolen sa jag kanske, kanske har blivit lite brunare idag. YEAY. Sen drog vi till hennes mormor och morfar.. Det var skitfint där de bodde jag önskar jag hade dragit med mig kameran men jag sket i det. INTE BRA DÄR. Iaf sa spelade vi pingis där och hennes morfar var ASTAGGAD och hur söt som helst. Han ville veta hur mkt som helst om Umea och sa spelade vi ett skitroligt spel
som hette typ Mexel eller nagot. Jag vann andra gangen och morfarn tyckte jag var jätteduktig pa tyska som fattade hur spelet gick till..haha det var askomplicerat men skitroligt när man fattade. Ja och nu sitter jag här. Huuuuuuuuur trött som helst och borde faktiskt försöka sova men vill inte. För da maste jag ga ner.

Imorn blire choklad, choklad och CHOKLAD pa ritter sport



Kommentarer
Postat av: my

din lilla bög! orkar inte :D

2009-04-27 @ 20:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0